Ciągniki, kombajny czy inne maszyny rolnicze są bardzo ważnym elementem każdego gospodarstwa rolnego. Dzięki nim możliwe jest wykonywanie większości prac w polu i nie tylko, dlatego też muszą one być niezawodne i sprawne przez cały czas, szczególnie w najbardziej kluczowych momentach sezonu np. podczas zbiorów. Ciągniki i inne maszyny rolnicze, pomimo że są to bardzo wytrzymałe i przystosowane do ciężkiej pracy konstrukcje, tak jak inne sprzęty ulegają różnego rodzaju awariom.

Jeśli ciągnik lub maszyna rolnicza jest dość nowa i ma nadal gwarancję, w przypadku większości awarii można oddać taką maszynę do naprawy gwarancyjnej w specjalistycznym serwisie. Wszystkie dostępne w ofercie firmy Jaskot maszyny rolnicze są objęte gwarancją, która zapewnia naprawę serwisową maszyn w całym okresie gwarancyjnym. Dzięki temu klienci nie muszą martwić się o to, że zostaną bez pomocy.

Naprawa gwarancyjna maszyn rolniczych

Oddanie maszyny rolniczej do naprawy to bardzo prosta sprawa. Firma Jaskot stara się, aby wszelkie czynności serwisowe przebiegały jak najszybciej i aby klient dostał informacje o rozpatrzeniu jego zgłoszenia do 48 godzin od daty jego złożenia.

W celu oddania maszyny do serwisu klient zgłasza się z usterką, reklamacja lub awarią bezpośrednio do handlowca, u którego zakupił maszynę, do serwisu lub może zgłosić chęć naprawy poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na stronie internetowej. Złożone zgłoszenie o chęci naprawy, przekazywane jest do odpowiednich działów serwisu, które zajmują się analizą zgłoszeń. Działy te odpowiadają za podjęcie decyzji o tym, czy dana naprawa może zostać wykonana w ramach obowiązującej gwarancji, czy też nie. W kolejnym etapie nawiązywany jest kontakt z tzw. gwarantem, którym nie musi być firma Jaskot, ale może nim być np. sam dostawca, taki jak Merlo.

Po tych czynnościach klient informowany jest o rozpatrzeniu jego decyzji. Wysłanie informacji do klienta następuje w ciągu 48 godzin. Dzięki temu klient może bardzo szybko dowiedzieć się o działaniach, jakie zostaną podjęte w celu naprawy jego maszyny.

Bardzo ważnym krokiem jest również ustalenie wszelkich niezbędnych informacji na temat tego kto wykona naprawę, jaka jest dostępność części niezbędnych do naprawy danej maszyny i wiele innych czynników wpływających m.in. na czas realizacji. Po ustaleniu tych wszystkich informacji, do klienta wysyłane jest powiadomienie o tym, kiedy pojawi się u niego zespół serwisantów lub kiedy musi się on zgłosić z maszyną do serwisu, w sytuacji, gdy naprawa jest bardziej skomplikowana i nie może zostać przeprowadzona na miejscu.

Firma Jaskot dokłada wszelkich starań, aby usługi serwisowe wykonywane były jak najszybciej i przy zachowaniu najwyższych standardów jakościowych. Dzięki temu można bardzo skutecznie zminimalizować przestoje w pracach spowodowane awariami maszyn rolniczych. Dodatkowo w ramach standardowych napraw maszyn, poddawane są one profesjonalnemu myciu, a także przeprowadzane są podstawowe czynności konserwacyjne takie jak smarowanie głównych punktów smarnych maszyny, które są najbardziej narażone na zużycie podczas pracy. Takie czynności znacząco wpływają na trwałość maszyny, szczególnie w sytuacji, gdy pracuje ona bardzo intensywnie, często w trudnych warunkach.

Serwis DF
Serwis DF

Ciągniki i ładowarki zastępcze na czas trwania naprawy

Firma Jaskot oferuje również traktory i ładowarki zastępcze na czas trwania napraw. Maszyny te udostępniane są klientowi w ramach usługi wynajmu maszyn rolniczych. Jest to bardzo przydatne rozwiązanie, które zapewnia ciągłość prac rolniczych w danym gospodarstwie. Usługa ta jest szczególnie przydatna, gdy ciągnik lub ładowarka ulegnie uszkodzeniu, lub awarii w najbardziej kluczowych momentach sezonu. W tym czasie maszyny rolnicze są niezbędne w celu wykonania wszelkich potrzebnych prac na polu i nie tylko.

Awaria ciągnika lub ładowarki jest równoznaczna z przestojem w pracach, a to często może prowadzić do sporych strat finansowych oraz opóźnień, które komplikują również późniejsze prace.

Dlatego usługa wynajmu ciągników lub ładowarek zastępczych na czas trwania napraw, to bardzo przydatne i często jedyne rozwiązanie.

Masz pytania? 

Zgłoś swoją usterkę – wypełnij formularz!

    Prześlij nam zdjęcia usterki:


    Zawiadamiamy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Jaskot S.J. T. Jaskot, G. Jaskot z siedzibą w Siekierczyn 267, 59-818 Siekierczyn. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie, zgodnie z zasadą, która głosi, że przetwarzanie danych jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do realizacji zawarcia umowy i postanowień w trakcie jej trwania. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować do naszego ABI/ODP na adres e-mail januszwyspianski@abi24.eu
    Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności. Jednocześnie informujemy, że jeśli chcieliby Państwo na bieżąco być informowani nt. promocji lub innych informacji handlowych drogą mailową, SMS, poczta tradycyjna, prosimy o wypełnienie i podpisanie poniższej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Jaskot S.J. T. Jaskot, G. Jaskot z siedzibą w Siekierczyn 267, 59-818 Siekierczyn, w celu otrzymywania treści marketingowych. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego ABI/ODP - januszwyspianski@abi24.eu spod adresu, którego zgoda dotyczyła.