Kariera

W kilku słowach

Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, serdecznie zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) na nasz adres mailowy, tradycyjną pocztą lub bezpośrednio w sekretariacie centrali w Siekierczynie, chyba że w szczegółach dotyczących oferty pracy podamy adres oddziału.

Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy – jeśli akurat nie prowadzimy rekrutacji na wolne stanowisko, możesz złożyć dokumenty mimo to. Być może zainteresuje nas Twoja kandydatura i skontaktujemy się z Tobą.

Jednocześnie pragniemy poinformować, iż zastrzegamy sobie prawo do pozostawiania korespondencji bez odpowiedzi, oraz że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”

W razie pytań prosimy o kontakt: 722 180 933 

Informujemy, że Administratorem danych jest Jaskot Sp.j. z siedzibą w Siekierczynie 267. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Specjalista ds. administracyjno-biurowych

Nasza firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej od ponad 25 lat. Współpracujemy z wieloma znanymi w branży markami : Deutz-Fahr, Merlo, Unia, Samasz, Pronar. Obecnie do naszego zespołu w Siekierczynie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno-biurowych 

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Opis stanowiska:

  • Obsługa sekretariatu, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, a także zaopatrzenie biura
  • Obsługa urządzeń biurowych i centrali telefonicznej
  • Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej, także przesyłek kurierskich
  • Komunikacja ze wszystkimi działami firmy
  • Dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy
  • Przygotowywanie sprawozdań, raportów na potrzeby zarządu i kierownictwa
  • Uzupełnianie baz danych
  • Przygotowywanie umów oraz innych dokumentów firmowych
  • Planowanie i organizacja spotkań, konferencji, szkoleń itp.
  • Wykonywanie doraźnych poleceń przełożonych w zakresie administracyjnym

Wymagania:

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku przez co najmniej 1 rok
  • Dokładność, szczegółowość, odpowiedzialność i zaangażowanie w codzienne obowiązki
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Dbałość o wysoką jakość kontaktów z kontrahentami, klientami wewnętrznymi oraz zewnętrznymi

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie, pakiet medyczny
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy

Wynagrodzenie: 3 500 brutto – 4 000 brutto w zależności od doświadczenia i umiejętności 

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. “

Specjalista ds. księgowości i kadr

Nasza firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej od ponad 25 lat. Współpracujemy z wieloma znanymi w branży markami: Deutz-Fahr, Merlo, Unia, Samasz, Pronar. Obecnie do naszego zespołu w Siekierczynie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. administracyjno-biurowych 

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Opis stanowiska:

Zakres obowiązków księgowych: 

  • Dekretacja i księgowanie dokumentów  
  • Uzgadnianie ewidencji z kontami księgi głównej  
  • Sprawdzenie poprawności rachunkowej przygotowanych deklaracji i sprawozdań 
  • Potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami 
  • Prowadzenie ewidencji środków trwałych, podatkowej i bilansowej 
  • Prowadzenie ewidencji kasowej 
  • Sporządzanie sprawozdań do GUS 

Zakres obowiązków kadrowych: 

  • Sporządzenie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu 
  • Wypełnianie świadectw pracy
  • Obliczanie wymiaru urlopów
  • Prowadzenie ewidencji czasu pracy 
  • Prowadzenie akt osobowych 

Wymagania:

  • Wykształcenie wyższe
  • Udokumentowane kwalifikacje do wykonywania zawodu księgowej lub kadrowej
  • Doświadczenie w pracy na stanowisku księgowej w pełnej księgowości lub kadrowej co najmniej 1 rok

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Dobrą atmosferę pracy
  • Benefity pozapłacowe: ubezpieczenie, pakiet medyczny
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy

Wynagrodzenie: 4500,00 zł brutto

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm. “

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat jest związana z wiodącymi markami: Deutz Fahr, Merlo, Amazone, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego oddziału w Siekierczynie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Miejsce pracy: Siekierczyn

Opis stanowiska:

  • Zarządzanie sklepem internetowym w zakresie prezentacji asortymentu w sklepie i na aukcjach – od strony szaty graficznej, opisów i zdjęć, spójności z wizerunkiem firmy
  • Realizacja sprzedażowej i posprzedażowej obsługi Klienta – m.in. rozmowy telefoniczne, korespondencja mailowa
  • Przygotowywanie zamówień do wysyłki, pakowanie ich według standardów firmy
  • Współpraca z firmami kurierskimi, w zakresie wysyłki towaru do Klientów
  • bieżąca kontrola przepływu towarów oraz  organizacja i obsługa magazynu (przyjmowanie towaru, selekcja, porządek)
  • Nadzorowanie kampanii marketingowych promujących sklep

Praca odbywać się będzie głównie w sklepie – obsługa sklepu internetowego, sprzedaż, sporządzanie ofert handlowych, realizacja zamówień, prowadzenie dokumentacji handlowej, raportowanie.

Wymagania:

  • Dobra znajomość obsługi portali internetowych
  • Doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Znajomość branży techniki rolniczej

Dodatkowe umiejętności/doświadczenie bardzo pożądane

  • doświadczenie w sprzedaży
  • umiejętność pracy w zespole
  • poczucie estetyki, kreatywność
  • dobra organizacja pracy i zaangażowanie w realizację powierzonych zadań,
  • wysoka kultura osobista, rozwinięte umiejętności interpersonalne
  • komunikatywność
  • samoadzielność

Oferujemy:

  • stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • pracę w dynamicznej firmie, w normowanym czasie pracy
  • przyjazną atmosferę w  pracy,
  • możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia,
  • narzędzia niezbędne do pracy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Sprzedawca części do maszyn rolniczych

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat jest związana z wiodącymi markami: Deutz Fahr, Merlo, Amazone, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego oddziału w Siekierczynie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Sprzedawca części do maszyn rolniczych

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Opis stanowiska:

  • Sprzedaż części zamiennych maszyn rolniczych oraz akcesoriów do produkcji rolnej
  • Doradztwo w zakresie doboru części rolniczych
  • Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientem
  • Obsługa magazynu części zamiennych
  • Realizowanie celów sprzedażowych

Wymagania:

  • Znajomość branży rolniczej i podstawowa znajomość budowy maszyn rolniczych
  • Wykształcenie kierunkowe (techniczne, rolnicze)
  • Znajomość obsługi komputera
  • Znajomość języka niemieckiego na poziomie komunikatywnym
  • Chęć do nauki i zgłębiania wiedzy branżowej
  • Wysoka kultura osobista
  • Silna motywacja do realizacji powierzonych obowiązków
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • Pracę w renomowanej firmie o stabilnej pozycji rynkowej
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Niezbędne narzędzia pracy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Specjalista ds. logistyki / koordynator – dział exportu

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat jest związana z wiodącymi markami: Deutz Fahr, Merlo, Amazone, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego oddziału w Siekierczynie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. logistyki / koordynator

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Termin rozpoczęcia pracy: kwiecień/maj 2021

Opis stanowiska:

Współpraca ze spedycjami – kierunki głównie UE, ale również wschód Europy, z zadaniami:

  • Organizacja transportów
  • Przygotowanie narzędzi firmowych np. cenników kosztów transportu w różnych kierunkach (Francja, Niemcy, Rumunia, Rosja i inne) tak by kalkulacje handlowe były rentowne
  • Przyjmowanie towarów od producentów
  • Weryfikacja i przyjęcie na magazyn
  • Opieka nad reklamacjami klientów

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka angielskiego
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami elektronicznej komunikacji: laptop, telefon, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe, WORD, Excel
  • Gotowość do pracy stacjonarnej
  • Wykształcenie kierunkowe mile widziane, ale przede wszystkim doświadczenie w logistyce wewnętrznej i organizacji transportów w obrębie dystrybucji
  • Dobrze widziana znajomość techniki rolniczej lub doświadczenie w zakresie transportu maszyn i urządzeń zarówno gabarytów jak i paletowo
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowych.

Wymagane cechy osobowościowe i kompetencje miękkie:

  • Chęć uczenia się
  • Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
  • Sumienność w realizacji zadań
  • Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
  • Zdolności negocjacyjne
  • Zdyscyplinowana postawa

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Mechanik / pracownik ds. załadunku i rozładunku

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat jest związana z wiodącymi markami: Deutz Fahr, Merlo, Amazone, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego oddziału w Budziszowie Wielkim poszukujemy osoby na stanowisko:

Mechanik / pracownik ds. załadunku i rozładunku

Miejsce pracy: Budziszów Wielki, (pow. jaworski)

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Przygotowanie do wydania, serwisowanie, naprawa maszyn i urządzeń rolniczych
  • Rozładunek i załadunek towarów i maszyn
  • Utrzymanie porządku i ładu w obrębie firmy

Preferowani kandydaci powinni posiadać:

  • Uprawnienia do obsługi wózków widłowych
  • Doświadczenie w pracy mechanika
  • Zainteresowanie tematyką maszyn i urządzeń rolniczych – warunek konieczny
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność efektywnego wykonywania obowiązków

Oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Pracę w stabilnej finansowo firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
  • Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych rezultatów składające się z części stałej i miesięcznej premii

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Specjalista ds. sprzedaży maszyn komunalnych – dział maszyn nowych

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat współpracujemy z wiodącymi markami tj.: Deutz Fahr, Merlo, Unia, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego oddziału w Budziszowie Wielkim poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży maszyn komunalnych – dział maszyn nowych

Miejsce pracy: Budziszów Wielki, (pow. jaworski)

Opis stanowiska:

  • Poszukiwanie nowych klientów, w celu nawiązania relacji handlowych i sprzedażowych z potencjalnymi nabywcami naszego asortymentu – maszyny komunalne, budowlane i leśne współpracujące z ciągnikami rolniczymi.
  • Realizacja sprzedaży na określonym planem poziomie.
  • Konstruowanie ofert.
  • Sprzedaż końcowa.
  • Zlecanie obsługi transakcji do działów: serwisu, logistyki.
  • Opieka posprzedażowa nad klientem.

Praca odbywać się będzie w oddziale firmy jak i na spotkaniach u klientów.

Wymagania:

  • Umiejętność posługiwania się narzędziami elektronicznej komunikacji: laptop, telefon, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe, WORD, Excel
  • Gotowość do pracy stacjonarnej, sprzedaż telemarketingowa z możliwością wyjazdów do klientów i spotkań z klientami w siedzibie firmy.
  • Dobrze widziana znajomość techniki rolniczej lub doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń technicznych szczególnie w obszarze handlu zagranicznego.
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowych.
  • Prawo jazdy kat. B

Dodatkowe umiejętności/doświadczenie bardzo pożądane:

  • Chęć uczenia się
  • Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
  • Sumienność w realizacji zadań
  • Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
  • Zdolności negocjacyjne
  • Odpowiedzialna  postawa

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności od doświadczenia i osiąganych wyników, Premia sprzedażowa i uznaniowa)
  • Pracę w dynamicznej firmie, w normowanym czasie pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia
  • Narzędzia niezbędne do pracy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Specjalista ds. sprzedaży maszyn rolniczych – dział exportu

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat współpracujemy z wiodącymi markami tj.: Deutz Fahr, Merlo, Unia, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego sklepu w Siekierczynie poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. sprzedaży maszyn rolniczych – dział exportu

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Opis stanowiska:

  • Poszukiwanie nowych klientów na rynkach czeskojęzycznych w celu nawiązania relacji handlowych i sprzedażowych z potencjalnymi nabywcami naszego asortymentu – maszyny rolnicze, leśne i komunalne.
  • Realizacja sprzedaży na określonym planem poziomie
  • Konstruowanie ofert
  • Sprzedaż końcowa
  • Zlecanie obsługi transakcji do działów: serwisu, logistyki
  • Opieka posprzedażowa nad klientem

Praca odbywać się będzie głównie w siedzibie firmy możliwe są jednak wyjazdy do klientów w formie delegacji.

Wymagania:

  • Biegła znajomość języka czeskiego w mowie i piśmie
  • Umiejętność posługiwania się narzędziami elektronicznej komunikacji: laptop, telefon, poczta elektroniczna, komunikatory internetowe, WORD, Excel
  • Gotowość do pracy stacjonarnej i spotkań z klientami w siedzibie firmy oraz sprzedaż telemarketingowa z możliwością wyjazdów zagranicznych,
  • Znajomość kultury i zwyczajów rejonu, którego dotyczy język obcy np. Czechy
  • Dobrze widziana znajomość techniki rolniczej lub doświadczenie w zakresie sprzedaży urządzeń technicznych szczególnie w obszarze handlu zagranicznego
  • Umiejętność nawiązywania i budowania długotrwałych relacji biznesowych

Dodatkowe umiejętności/doświadczenie bardzo pożądane:

  • Chęć uczenia się
  • Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
  • Sumienność w realizacji zadań
  • Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
  • Zdolności negocjacyjne
  • Odpowiedzialna  postawa
  • Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie (w zależności od doświadczenia i osiąganych wyników), premia brutto po okresie próbnym – 4,5% z zysku ze sprzedaży
  • Pracę w dynamicznej firmie, w normowanym czasie pracy
  • Przyjazną atmosferę w  pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia
  • Narzędzia niezbędne do pracy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

Pracownik Magazynu Maszyn / kierowca – dział exportu

Swoje doświadczenie w branży rolniczej zdobywamy od 1995 r. Firma jest dystrybutorem techniki rolniczej, komunalnej i leśnej. Od wielu lat współpracujemy z wiodącymi markami tj.: Deutz Fahr, Merlo, Unia, Maschio Gaspardo. Dostarczamy sprzęt dla sektora rolniczego klientom z Unii Europejskiej i spoza jej granic. Obecnie do naszego sklepu w Siekierczynie  poszukujemy osoby na stanowisko:

Sprzedawca części do maszyn rolniczych

Miejsce pracy: Siekierczyn (pow. lubański)

Opis stanowiska:

  • Załadunki i rozładunki maszyn rolniczych, leśnych i komunalnych przy użyciu wózka widłowego
  • Przygotowywanie maszyn/towarów do transportu/wysyłki
  • Trzymanie pieczy nad właściwym utrzymaniem ekspozycji towarów na placu magazynowym
  • Kompletowanie lub dekompletacja elementów maszyn będących na magazynie działu eksportu
  • Dostarczanie maszyn do klientów z obszaru Niemiec i Czech – auto typu Bus otwarty do 3,5T

Praca odbywać się będzie w siedzibie firmy, będzie też związana z wyjazdami z maszynami do klientów, możliwe delegacje.

Wymagania:

  • Uprawnienia do pracy z wózkiem widłowym
  • Prawo jazdy kategorii B+E
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego
  • Umiejętności manualne do prac związanych z kompletowaniem maszyn rolniczych
  • Dobrze widziana znajomość techniki rolniczej lub doświadczenie w zakresie pracy na podobnym stanowisku

Dodatkowe umiejętności/doświadczenie bardzo pożądane:

  • Chęć uczenia się
  • Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
  • Sumienność w realizacji zadań
  • Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
  • Odpowiedzialna postawa

Oferujemy:

  • Stabilność zatrudnienia w ramach umowy o pracę
  • Przyjazną atmosferę w  pracy
  • Możliwości rozwoju zawodowego oraz szkolenia
  • Narzędzia niezbędne do pracy

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli:

“Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 27.08.1997 r. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 923 ze zm.”

    Zawiadamiamy, że administratorem Państwa danych osobowych podanych w powyższym formularzu jest Jaskot S.J. T. Jaskot, G. Jaskot z siedzibą w Siekierczyn 267, 59-818 Siekierczyn. Państwa dane przetwarzane będą wyłącznie w celu udzielenia odpowiedzi na zapytanie, zgodnie z zasadą, która głosi, że przetwarzanie danych jest zgodne z prawem, jeżeli jest niezbędne do realizacji zawarcia umowy i postanowień w trakcie jej trwania. Informujemy, że nie jesteście Państwo profilowani. Państwa dane nie będą przekazywane poza EOG ani udostępniane organizacjom międzynarodowym. Wszelkie pytania i wątpliwości prosimy kierować do naszego ABI/ODP na adres e-mail januszwyspianski@abi24.eu
    Pełne informacje o danych osobowych znajdziecie Państwo w naszej polityce prywatności. Jednocześnie informujemy, że jeśli chcieliby Państwo na bieżąco być informowani nt. promocji lub innych informacji handlowych drogą mailową, SMS, poczta tradycyjna, prosimy o wypełnienie i podpisanie poniższej zgody na przetwarzanie danych osobowych.

    Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych przez Jaskot S.J. T. Jaskot, G. Jaskot z siedzibą w Siekierczyn 267, 59-818 Siekierczyn, w celu otrzymywania treści marketingowych. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszego ABI/ODP - januszwyspianski@abi24.eu spod adresu, którego zgoda dotyczyła.