Przyczepa PRONAR T185
Wyposażenie standardowe:
- Rama podwozia spawana z prostokątnych zamkniętych profili ze stali konstrukcyjnej o wysokiej wytrzymałości
- Rama wychylna z regulowanym hakiem, z wahliwą ramą haka
- Zawieszenie tandem z 2 wahaczami podłużnymi, z półosiami sztywnymi wyposażonymi w hamulce bębnowe o wymiarach Ø300×135
- Dyszel sztywny zintegrowany z ramą do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika
- Zaczep dyszla obrotowy z okiem Ø50mm
- Hydrauliczna prosta podpora dyszla z odcinającym zaworem kulowym (układ zasilania podpory wymaga stałego lub sporadycznego użycia jednego wyjścia hydr z ciągnika)
- Instalacja hamulcowa pneumatyczna dwuprzewodowa z ręcznym regulatorem siły hamowania
- Postojowy hamulec ręczny z korbą
- Hak bez automatycznego zabezpieczenia kontenera .
- Hak z regulowaną w dwóch położeniach wysokością (1450mm / 1570mm)
- Instalacja hydrauliczna wywrotu z ręcznym przełączeniem hakowiec/wywrotka
- Instalacja hydrauliczna blokady wahaczy
- Instalacja hydrauliczna ramy haka
- Przyczepa wymaga ciągnika z trzema parami wyjść hydrauliki zewnętrznej do sterowania: blokadą zawieszenia, ramą wychylną, ramą haka
- Instalacja oświetlenia 12V (żarówki), z hermetycznym połączeniem, bez bocznych świateł obrysowych
- Tylne lampy oświetleniowe z kratkami zabezpieczającymi przed uszkodzeniem
- Przewód przyłączeniowy, spiralny, instalacji oświetleniowej
- Dwa kliny do kół umieszczone w ocynkowanych kieszeniach
- Błotniki metalowe (nad kołami)
- Tylne urządzenie zabezpieczające (zderzak) – homologowane, wysuwane ręcznie z możliwością ustawienia w dwóch położeniach (w zależności od długości przewożonego kontenera)
- System lakierniczy o wysokiej odporności antykorozyjnej z zastosowaniem materiałów malarskich chemoutwardzalnych dwuskładnikowych dających dużą trwałość powłok lakierniczych i odporność na UV
- Sterowanie elektryczne, przewodowe z kabiny ciągnika trzema funkcjami pojazdu (blokada zawieszenia, ruchy ramy haka, ruchy ramy wychylnej)
- RAL 9005