Kariera
Obecnie poszukujemy
Doradca Techniczny
Firma Jaskot Sp. z o.o. to rodzinna firma z długoletnim doświadczeniem działająca na rynku zarówno krajowym, jak również na rynkach zagranicznych od ponad 25 lat. Jesteśmy dostawcą maszyn rolniczych, części i usług serwisowych dla rolnictwa wiodących marek takich jak DEUTZ FAHR, MERLO i wielu innych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Doradca techniczny.
Twój zakres obowiązków
• Poszukiwanie nowych klientów na powierzonym terenie w celu nawiązania relacji handlowych i sprzedażowych z potencjalnymi nabywcami naszego asortymentu — maszyny rolnicze, leśne i komunalne,
• Realizacja planów sprzedażowych
• Obsługa i rozwijanie relacji ze stałymi klientami
• Doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych urządzeń
• Prowadzenie negocjacji handlowych
• Przygotowywanie ofert handlowych
• Prospecting
• Udział w szkoleniach, targach, konferencjach i prezentacjach handlowych.
Nasze wymagania
• Doświadczenie na stanowisku handlowym w branży technicznej
• Gotowość do odbywania częstych podróży służbowych
• Prawo jazdy kat. B
• Dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office
• Komunikatywność
• Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji
• Zorientowanie na cel/rezultat i determinacja w działaniu
• Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
• Sumienność w realizacji zadań
• Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
• Zdolności negocjacyjne
• Odpowiedzialna postawa
• Dobra organizacja czasu pracy
• Samodzielność w działaniu
Mile widziane
• Znajomość branży rolniczej i rynku maszyn rolniczych będzie dodatkowym atutem
• Wykształcenie techniczne (o profilu rolniczym lub mechanicznym) – mile widziane, ale niekonieczne
• Doświadczenie w sprzedaży
• Chęć uczenia się.
To oferujemy
• Zatrudnienie na umowę na czas nieokreślony po okresie próbnym
• Atrakcyjne warunki zatrudnienia
• Praca w mocno prosperującej branży oraz stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
• Wysokość prowizji uzależniona od osiąganych wyników sprzedaży bez górnej granicy
• Szkolenia w kraju i za granicą, możliwość rozwoju zawodowego
• Dobra atmosfera pracy w zgranym zespole
• Samochód służbowy do wykorzystania również w celach prywatnych
• Laptop, telefon komórkowy i inne niezbędne narzędzia pracy
• Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie.
Wynagrodzenie: 5000-15000
Osoba kontaktowa: waldek@jaskot.pl
Mechanik maszyn rolniczych
Firma Jaskot Sp. z o.o. to rodzinna firma z długoletnim doświadczeniem działająca na rynku zarówno krajowym, jak również na rynkach zagranicznych od ponad 25 lat. Jesteśmy dostawcą maszyn rolniczych, części i usług serwisowych dla rolnictwa wiodących marek takich jak DEUTZ FAHR, MERLO i wielu innych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Mechanik maszyn rolniczych.
Twój zakres obowiązków
- Diagnozowanie stanu technicznego ciągników i maszyn rolniczych
- Usuwanie usterek i awarii ciągników i maszyn rolniczych
- Wykonywanie kompleksowych napraw ciągników i maszyn rolniczych
- Praca stacjonarna i mobilna u Klienta
Nasze wymagania
- Doświadczenie zawodowe na stanowisku mechanika lub elektromechanika w branży rolniczej lub motoryzacyjnej
- Chęć zdobywania wiedzy i umiejętności z zakresu mechaniki maszyn rolniczych
- Prawo jazdy kat. B
To oferujemy
- Ciekawą pracę w nowoczesnej, stabilnej firmie
- Atrakcyjny system wynagrodzeń w tym premie/bony podarunkowe
- Szkolenia serwisowe
- Zatrudnienie na umowę o pracę
- Dobrą atmosferę pracy
- Pakiet medyczny i ubezpieczeniowy
- Udział w pokazach polowych, targach branżowych
Osoba kontaktowa: agata@jaskot.pl
Wynagrodzenie wynosi 5000 – 9000 zł brutto
Mobilny doradca z zakresu części zamiennych
Firma Jaskot Sp. z o.o. to rodzinna firma z długoletnim doświadczeniem działająca na rynku zarówno krajowym, jak również na rynkach zagranicznych od ponad 25 lat. Jesteśmy dostawcą maszyn rolniczych, części i usług serwisowych dla rolnictwa wiodących marek takich jak DEUTZ FAHR, MERLO i wielu innych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Mobilny doradca z zakresu części zamiennych.
Miejsce pracy: woj. dolnośląskie, powiaty: zgorzelecki, lubański, lwówecki, jeleniogórski, bolesławiecki
Jesteś otwartą, komunikatywną osobą nie boisz się wyzwań i chętnie się uczysz , lubisz kontakt z ludźmi? Ta praca jest dla ciebie!
Liczymy na Ciebie w zakresie:
- obsługi naszych stałych klientów w terenie w zakresie sprzedaży części zamiennych
- pozyskiwania nowych klientów oraz utrzymywanie dobrych relacji z obecnymi
- doradztwa w zakresie doboru części zamiennych
- prowadzenia bieżącej obsługi sprzedażowej i po sprzedażowej.
Dołącz do naszego zespołu, jeśli :
- posiadasz wykształcenie średnie mechaniczne lub rolnicze (dodatkowy atut )
- masz doświadczenie w handlu
- jesteś dyspozycyjny
- łatwo nawiązujesz kontakty i jesteś komunikatywny
- jesteś samodzielny i odpowiedzialny
- masz prawo jazdy kat. B
Przygotuj się na :
- pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- możliwość rozwoju zawodowego
- specjalistyczne szkolenia produktowe i sprzedażowe wewnętrzne/zewnętrzne.
- narzędzia do realizacji zadań: samochód służbowy, laptop, telefon – po okresie wdrożenia
- zatrudnienie na umowę o pracę
- atrakcyjne warunki finansowe w tym premie miesięczne
- wsparcie w procesie wdrożenia i adaptacji na stanowisku pracy
CV wraz z listem motywacyjnym oraz zgodą na przetwarzanie danych należy przesłać bezpośrednio na adres e-mail wskazany w ogłoszeniu W temacie wiadomości prosimy wpisać nazwę stanowiska.
Osoba kontaktowa: hpajdzik@jaskot.pl
Specjalista ds. sprzedaży części zamiennych z j.niemieckim
Miejsce pracy: Siekierczyn
Region: Dolnośląskie
Osoba kontaktowa: Helena Pajdzik
mail: hpajdzik@jaskot.pl, tel. 885-555-258
Masz wyzwanie i szukasz nowej pracy? Chcesz coś robić nowego, ciekawego, przynoszącego zadowolenie i profity?
Zgłoś się do nas i zobacz co możesz zyskać:
• Zatrudnienie po okresie próbnym na stałe – fajna perspektywa dla osób chcących stabilności.
• Szkolenia z zakresu szerokiej gamy produktów – lubisz nowinki techniczne, nowe rozwiązania, to wiedz, że nie będziesz się nudzić.
• Prywatna opieka medyczna niby standard, a jednak nie w każdym miejscu zatrudnienia może mieć aż tak dobre warunki.
• Chcesz wyjść z pracy wcześniej, – nie jest to dla nas problem czas pracy jest elastycznie normowany.
• Wynagrodzenie jest fajne od 6 000 zł do 10 000 zł brutto, Ty sam decydujesz, w którym miejscu wynagrodzenia jesteś.
Liczymy na:
• Twoje doświadczenia w sprzedaży – pokaż, że potrafisz sprzedać kożuch latem
• Branża rolnicza nie jest dla ciebie nowością, masz wykształcenie rolnicze lub techniczne oraz doświadczenie minimum 2 lata – to jest to czego oczekujemy
• Jeżeli jesteś osobą realizującą postawione sobie cele i dążysz do nich w sposób aktywny i kreatyny, to idealnie się wpisujesz w nasz zespół sprzedażowy.
• Punktualność, rzetelność, uczciwość – jeżeli identyfikujesz się z tymi cechami, to wiedz ze to cechy, które cenimy w naszym zespole.
• Język niemiecki w mowie i piśmie na poziomie B1 -jest to dla nas warunek koniecznym.
• Prawo jazdy kat. B – doświadczenie „za kółkiem” jest zawsze mile widziane u nas.
Za co będziesz odpowiedzialny:
• Sprzedaż części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów dostępnych w ofercie naszego sklepu – szeroki asortyment nie pozwoli na nudę i rutynę.
• Kontakt naszymi klientami: telefoniczny lub podczas wizyt – Ty masz wpływ na efekty i poświęcony czas, dla nas liczy się efekt.
• Zdobywanie nowych klientów oraz budowanie wartościowych relacji z nimi – czasem kawa z klientem to dobra przerwa na odpoczynek i urozmaicenie w pracy.
• Zamawianie produktów dla klientów, ofertowanie i praca z katalogami.
• Faktury sprzedaży, faktury zakupu, dokumenty magazynowe – troszkę pracy biurowej, to miły przerywnik od bezpośredniej sprzedaży.
• Odpowiedzialność za magazyn i zwroty towarów do dostawców.
• Kontakt z kolegami innych działów naszej firmy, wydawanie towarów, dokumentacja, a czasami zwykła ludzka pomoc.
Doradca techniczno-handlowy ds. sprzedaży maszyn rolniczych – dział eksportu
Jaskot Sp. z o.o. to rodzinna firma z długoletnim doświadczeniem działająca na rynku zarówno krajowym, jak również na rynkach zagranicznych od ponad 25 lat. Jesteśmy dostawcą maszyn rolniczych, części i usług serwisowych dla rolnictwa wiodących marek takich jak DEUTZ FAHR, MERLO i wielu innych. Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Doradca techniczno-handlowy ds. sprzedaży maszyn rolniczych – dział eksportu.
Twój zakres obowiązków:
- Praca z obecnymi klientami firmy na rynkach niemieckojęzycznych i sprzedaży maszyn rolniczych i komunalnych
- Realizacja planów sprzedażowych
- Obsługa i rozwijanie relacji z nowymi klientami
- Doradztwo techniczne w zakresie sprzedawanych urządzeń
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Przygotowywanie ofert handlowych
- Udział w szkoleniach, targach, konferencjach i prezentacjach handlowych
Wymagania:
- Doświadczenie na stanowisku handlowym
- Znajomość języka niemieckiego – minimum B2 wymagane, dodatkowy język obcy mile widziany
- Gotowość do odbywania podróży służbowych
- Prawo jazdy kat. B
- Dobra znajomość obsługi programów komputerowych MS Office
- Umiejętność nawiązywania kontaktów i budowania relacji
- Zorientowanie na cel/rezultat i determinacja w działaniu
- Otwartość w kontakcie z drugim człowiekiem
- Sumienność w realizacji zadań
- Umiejętność samo motywowania się w realizacji celów
- Zdolności negocjacyjne
- Odpowiedzialna postawa
- Dobra organizacja czasu pracy
Mile widziane:
- Znajomość branży rolniczej i rynku maszyn rolniczych będzie dodatkowym atutem
- Doświadczenie w sprzedaży
- Chęć uczenia się
Oferujemy:
- Zatrudnienie na umowę na czas nieokreślony po 3 miesięcznym okresie próbnym
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia
- Praca w mocno prosperującej branży oraz stabilnej i dynamicznie rozwijającej się firmie
- Wysokość prowizji uzależniona od osiąganych wyników sprzedaży bez górnej granicy
- Szkolenia w kraju i za granicą, możliwość rozwoju zawodowego
- Dobra atmosfera pracy w zgranym zespole
- Laptop, telefon komórkowy i inne niezbędne narzędzia pracy
- Prywatną opiekę medyczną i ubezpieczenie na życie
Wynagrodzenie: 7 000–11 000 zł brutto miesięcznie
Kontakt: biuro@jaskot.pl
Sprzedawca części zamiennych
Miejsce pracy: Siekierczyn
Region: Dolnośląskie
Osoba kontaktowa: Helena Pajdzik
mail: hpajdzik@jaskot.pl, tel. 885-555-258
Masz wyzwanie i szukasz nowej pracy? Chcesz coś robić nowego, ciekawego, przynoszącego zadowolenie i profity?
Zgłoś się do nas i zobacz co możesz zyskać:
• Zatrudnienie po okresie próbnym na stałe – fajna perspektywa dla osób chcących stabilności.
• Szkolenia z zakresu szerokiej gamy produktów – lubisz nowinki techniczne, nowe rozwiązania, to wiedz, że nie będziesz się nudzić.
• Prywatna opieka medyczna niby standard, a jednak nie w każdym miejscu zatrudnienia może mieć aż tak dobre warunki
• Chcesz wyjść z pracy wcześniej, – nie jest to dla nas problem czas pracy jest elastycznie normowany
• Wynagrodzenie jest fajne od 6000 zł do 9000 zł brutto, Ty sam decydujesz, w którym miejscu wynagrodzenia jesteś
Liczymy na:
• Twoje doświadczenia w sprzedaży – pokaż, że potrafisz sprzedać kożuch latem
• Branża rolnicza nie jest dla ciebie nowością, masz wykształcenie rolnicze lub techniczne oraz doświadczenie minimum 2 lata – to jest to czego oczekujemy
• Jeżeli jesteś osobą realizującą postawione sobie cele i dążysz do nich w sposób aktywny i kreatyny, to idealnie się wpisujesz w nasz zespół sprzedażowy.
• Punktualność, rzetelność, uczciwość – jeżeli identyfikujesz się z tymi cechami, to wiedz ze to cechy, które cenimy w naszym zespole.
• Prawo jazdy kat. B – doświadczenie „za kółkiem” jest zawsze mile widziane u nas.
Za co będziesz odpowiedzialny:
• Sprzedaż części zamiennych, materiałów eksploatacyjnych i akcesoriów dostępnych w ofercie naszego sklepu – szeroki asortyment nie pozwoli na nudę i rutynę.
• Kontakt naszymi klientami: telefoniczny lub podczas wizyt – Ty masz wpływ na efekty i poświęcony czas, dla nas liczy się efekt.
• Zdobywanie nowych klientów oraz budowanie wartościowych relacji z nimi – czasem kawa z klientem to dobra przerwa na odpoczynek i urozmaicenie w pracy.
• Zamawianie produktów dla klientów, ofertowanie i praca z katalogami.
• Faktury sprzedaży, faktury zakupu, dokumenty magazynowe – troszkę pracy biurowej, to miły przerywnik od bezpośredniej sprzedaży.
• Odpowiedzialność za magazyn i zwroty towarów do dostawców.
• Kontakt z kolegami innych działów naszej firmy, wydawanie towarów, dokumentacja, a czasami zwykła ludzka pomoc.
W kilku słowach
Jeśli jesteś zainteresowany pracą w naszej firmie, serdecznie zapraszamy do składania dokumentów aplikacyjnych (CV i list motywacyjny) na nasz adres mailowy, tradycyjną pocztą lub bezpośrednio w sekretariacie centrali w Siekierczynie, chyba że w szczegółach dotyczących oferty pracy podamy adres oddziału.
Zachęcamy do zapoznania się z naszymi ofertami pracy – jeśli akurat nie prowadzimy rekrutacji na wolne stanowisko, możesz złożyć dokumenty mimo to. Być może zainteresuje nas Twoja kandydatura i skontaktujemy się z Tobą.
Jednocześnie pragniemy poinformować, iż zastrzegamy sobie prawo do pozostawiania korespondencji bez odpowiedzi, oraz że kontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy również o dopisanie następującej klauzuli:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)”
W razie pytań prosimy o kontakt: 722 180 933